neděle 8. dubna 2012

{diary} My first random photos...:)

Ahoj, už předem vás varuji a upozorňuji, že mám 1. špatný foťák, za 2. neumím fotit a za 3. jsou to prostě strašný blbosti(ty fotky) a je to prostě můj první a ne poslední pokus. :)
Můj už minimálně 7 let starej penál :)

Miluji orchidee! Takže jsem ráda, že i babička má doma mojí oblíbenou kytku...:)

Angličtinu se musí naučit každý..když neni net, je alespoň slovník :)

Lindt♥ Díky strejdovi za 800g balení. :)

I čokolády mají dobroučký!♥

¨
Fujky...matika!!!

Vypočítáme si z jakého úhlu vidí pozorovatel Eiffelovku! :D

...takové to domácí žvýkání...

Fakt to jsou strašný fotky...příště snad budou lepší! :)
Mějte se hezky! 
Tereza♥

16 komentářů:

  1. mmmmm lindt bych si dala velice ráda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) my máme teď doma celkem zásobu, ale určitě ne nadlouho :D

      Vymazat
  2. Náhodou, pěkný fotky:-) Jinak já jsem závislačka na žvýkačkách, takže jich mám doma pěknou zásobu ;D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky závislá na žvejkách :D Nejradši mám asi zelený a modrý orbitky..:)

      Vymazat
  3. fajn fotky.. :) čokolády bych snědla milion kilo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já prostě čokoládu a hlavně lindta miluju! :)
      Takže jsem dvě :D

      Vymazat
  4. Nádherná orchidea! Já mám doma dvě a brzy určitě přikoupím další:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám doma si 5 orchideí, ale měla jsem jich víc, které se mi podařili zahubit :D

      Vymazat
  5. super fotky..tiež milujem orchidey..a mam už nejaké doma..a ten slovník mam aj ja ale nejak nevyuživam ho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já radši používám "počítačovej" slovník, ale tak na cesty je dobrý :)

      Vymazat
  6. Milá Terko,
    díky za pozvání na tvůj blog a zvu tě také :)
    A orchidej vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  7. Neříkej, že jsou strašný :P jsou moc pěkný :) aspoň teď o tobě víme zase něco víc :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥