pátek 6. dubna 2012

{diary} My Easter

Ahoj...dneska jsem sice už jeden příspěvek postla, ale včera jsem byla neaktivní tak mám pro vás další příspěvek. :)
Rozhodla jsem se psát příspěvky i v angličtině, tak se omlouvám za chyby.
Včera jsem cestovala na Slovensko za svojí babičkou. :)
Cesta byla dlouhá, ale dala se vydržet...:)

Hi, today I have post some article to my blog, but I was inactive yesterday.I´ve an article for you now!
I decided write some article in English. Please,excuse my English. Thanks..:)
I traveled to Slovakia to my grandma yesterday. The journey was very long, but I live. :D

Dneska jsem se prakticky celý den povalovala...od čeho jsou prázdniny ne? :D Učila jsem se frájinu a poslouchala jsem hudbu. :) Ještě jsem se byla se strejdou projít, ale jinak jsem fakt nic neudělal. Jenom jsem jedla :D

Today, I lay on the bed and  I learned French. And now I lam listening music and I wriitting my blog for you! :) I have eaten  very lot today. My grandma is very, very good cook and I love food! I had to go with my uncle to wander, because I will be very fat. :)

Zítra se chystám na návštěvu k příbuzným.

I´m going to visit my relative tomorow.


Moje učebnice frájiny.
My French textbook.

Moje MP4
My MP4 player.

Užijte si Velikonoce!
Enjoy Easter!

Pa Tereza♥
Bye Tereza♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥