středa 25. dubna 2012

{recenze} Krém na ruce Ryor Ryoherba


Ahoj, dnes bych vám ráda představila krém na ruce od Ryoru. :)
Jedná se o Regenerační krém na ruce s grepovým extraktem a rozmarýnovou silicí. 
Oficiální text výrobce:
Účinný, dobře vstřebatelný přípravek k ochraně a regeneraci pokožky rukou i nehtů.

Vytváří ochranný kožní film, který omezuje působení negativních vlivů zevního prostředí. Rozmarýnová silice a grepový extrakt zvyšují a zlepšují pevnost, pružnost a hydrataci pokožky.

Krém se lehce vtírá do pokožky rukou i kolem nehtů a nezanechává mastný film.
Je vhodné aplikovat jej několikrát denně po umytí rukou.



Co bych o něm napsala já?
Určitě jako první co bych strašně pochválila je vůně. Hned jak jsem krém otevřela a ucítila ho, musela jsem si ho koupit. :)
Za druhé je pro mě obrovským plusem to, že se výborně vstřebává do rukou, ale zároveň vytvoří ochranný obal, takže si nemusíte jako u jiných přípravků mazat ruce každých 10 minut. I sama kamarádka mi říkala, že ten krém nějak moc drží. :)
3. Je výborné, že i přesto když si umyji ruce(bez mýdla) tak krém ještě stále cítím. :)
4. Je fajn, že není mastný, to nemám ráda, pak mám všechny věci strašně "upatlaný" :)
5. Co bych asi tak vytkla? Nooo..teda fakt moc nevím co bych měla napsat...Leda tak to, že by se hodilo třeba 50 ml balení, protože přece jenom do kabelky je 100 ml dost.:)
A co cena? Na e-shopu Ryoru je cena 45 CZK, já ho u nás koupila za 89 CZK...ale i za tu cenu mě tato koupě nevadí. :)

Proto tomuto krému dávám 5 srdíček z 5. Je fakt super, určitě ho vyzkoušejte. :)
Pa Tereza♥


3 komentáře:

  1. Moc pěkně napsané :) Ale asi zůstanu u své Indulony :D I když Ryor miluji :) Ale Indulona mi opravdu vyhovuje...

    OdpovědětVymazat
  2. Krémy,co se rychle vstřebávají jsou super na den:) Protože jak píšeš, nemáš upatlaný věci a tak podobně:) Ale přes noc radši používám indulonu, přijde mi, že je účinnější než jiné krémy:). Ale Ryor jsem zatím nezkoušela:).

    OdpovědětVymazat
  3. dobrý článek, o ryoru tedka čtu všude:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥