neděle 8. dubna 2012

{diary} Jak dopadlo hlasování?

Včera někdy pozdě večer skončilo hlasování "Kolik přibližně utratíte za oblečení a kosmetiku během měsíce?"
Hlasovalo vás celkem 16 a nejčastější odpovědí bylo do 500 CZK. Pojďme si trochu odpovědi rozpitvat. :)
1. Sama si nic nekupuji...myslím si, že to není dobře. Když vám všechno nakoupí rodiče, vůbec se neučíte hospodařit s penězi. Také nikdo z vás takovou možnost nezvolil. :) Asi všichni dostáváte nějaké kapesné, nebo peníze od babiček. 
2. Do 500 CZK...a já se k této skupině na 80% přidávám..ne vždy "pouze" 500, ale většinou se do pětistovky vejdu. :)
Jak už jsem zmiňovala, buď už si vyděláváte(práce/brigáda), nebo si odkládáte kapesné+ peníze od příbuzných a pak jdete párkrát za měsíc nakupovat. :)
Mně většinu oblečení kupují ještě rodiče...ale prostě ty věci které podle nich nepotřebuji, si musím koupit za svoje peníze. Většinou to bývají doplňky. Takže asi nejvíc utratím za doplňky a kosmetiku. Sprcháče, šampony a tak, to mi koupí, ale laky, make-upy, krémy...to už si musím koupit sama. :)
A jak si na vlastně vydělám? Jak asi všichni víte, studuji, takže nechodím do práce :) Občas přispěji do Deníku, kde za článek dostanu 100 CZK...ale záleží na článku a do jaké rubriky ho otisknou. Kapesné nedostávám, ale zato babičky mi dávají..když s něčím pomůžu co není obvyklé, tak za to třeba nějakou korunu taky dostanu. :) A potom si celkem šetřím, když dostanu k Vánocům a narozkám. 
3. Jako třetí byla odpověď přibližně 2000 CZK...tu zvolil 4 osoby. Myslím si, že to není moc, obzvlášť pokud vám na oblečení a kosmetiku nepřispívají rodiče. Pokud ale máte oblečení od rodičů a ještě k tomu si kupujete věci za další dva tisíce, to už je celkem dost. Ale kdybych mohla, tak bych taky tolik utratila :D
4. Nad 3000 CZK...nikdo nezvolil...to si myslím by zvolili ti, co si kupují všechno sami, nebo mají velmi movité rodiče. :)
5. Minimálně 5000 CZK...tak určitě bych neměla problém utratit tolik...koupíte si dvě dražší věci a máte to..ale popravdě? Je značka všechno? Ono je sice hezké, že máte třeba něco od Diora...ale je to až tak velký rozdíl? Největším rozdílem je asi to, že třeba kabelku v Zaře koupíte maximálně tak za 2000 CZK...u Diora za ní dáte minimálně 20000 CZK...a je o 18 000 CZK kvalitnější? Já si to tedy nemyslím. Ale rozhodně nemám nic proti lidem, co mají takové věci. Ale ani jim to nějak moc nezávidím. Pátou odpověď ale nikdo nezvolil.:)

Děkuji vám za hlasování! :)
Nyní se můžete zapojit do ankety "Kolik máte dobrých kamarádů?" Výsledky přesně za 7 dní! :)
Pa Tereza♥

10 komentářů:

  1. Mám období, že neutratím ani korunu a najednou přijde den, kdy potřebuji to a pak zase tam to.. a najednou u pokladny vyskočí sumička, který nemůžu uvěřit...Takže u mě jsou tyhle nákupy spíš nárazový.. jeden měsíc si koupím třeba jen jeden lak na nehty, druhý měsíc vůbec nic a třetí vykoupím půlku drogerie...
    A to je možná horší, než měsíc co měsíc utrácet dvě stovky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to taky občas stává, že dva měsíce třeba neutratím ani korunu, a další bych vykoupila úplně všechny obchody :D

      Vymazat
  2. nejradši bych kapesný taky nedostávala, většinou ho tak do týdne utratím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to právě taky stávalo, tak jsem přestala kapesné dostávat :D Protože jsem ho v pondělí dostala a v úterý jsem z něj neměla prakticky nic :)

      Vymazat
  3. taky vždycky utratím do 500 Kč ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně to přijde jako taková celkem normální částka :)

      Vymazat
  4. Jej, já bych to taky tak někdy chtěla mít - neutratit třeba měsíc ani korunu...! Jenže já si nemůžu pomoct, všechno co vidím, se mi tak líbí! :-))
    Ale musím se přiznat, že už si korunky vydělávám sama, takže účet sice zeje prázdnotou, ale moje kosmetické poličky se řádně prohýbají a "vo tom to je". :-D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo..to já kdybych si vydělávala sama, tak bych ty věci co bych si koupila neměla ani kam dávat :D

      Vymazat
  5. Když jsem byla na gymplu, tak jsem utratila to pětistovky se vším všudy, ale už jsem si sem tam přivydělávala. Na vejšce se to začlo zvedat, ale to už jsem si většinu platila sama a pravidelně měla práci. A od té doby, co jsem zaměstnaná na plný úvazek (7 měsíců), tak si platím vše sama a sem tam něco dostanu. Každopádně bežně je to kolem 2000 - 3000 Kč. Záleží, co daný měsíc kupuji a co potřebuji. Pokud kupuji třeba kabát, bundu apod., tak je to i někdy víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám naštěstí ještě tu výhodu, že mi rodiče na oblečení a kosmetiku přispívají a já si svý peníze utratim za to co fakt chci navíc. :)
      Ale třeba bych rozhodně nikdy neutratila všechny své peníze za jídlo..to prostě ty lidi nechápu. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥