středa 4. dubna 2012

Já..:)

Ahoj, slibovala jsem vám článek o sobě, tak tady je. :)
Moje úplně první profilovka na facebook :) Bylo mi tuším...12? :D Jo, jo dala jsem na FB falešný datum narození..:D
Jak asi všichni víte, jmenuji se Terka, je mi 15 a chodim na gympl. :)
Když jsem byla menší, navštěvovala jsem balet, klavír, flétnu, zpěv a výtvarku..teď z toho už nic nedělám :D
Moje další fotka...nefotila jsem se nijak jinak než u zrcadla!!!

Teď chodím plavat, na přednes(něco jako dramaťák) a na konverzace..angličtina a frájina...:)

Další zrcadlová...:D

Co ráda dělám? Ráda si čtu, prohlížím blogy, koukám na Sex and the city..:D, poslouchám hudbu, nakupuju...:)

Trochu photoshopu..:D

V zimě lyžuju..zkoušela jsem i snowboard, ale nějak to neni můj šálek kávy+ zlomila jsem si ruku, takže jsem to vzdala.
V létě jezdim na kole, občas běhám a plavu. :)

S kámošem Albertem...:D

Ve škole mám ráda hudebku, děják, občanku, češtinu(jenom sloh a literaturu). Nesnáším matiku(když mi ale jde, dá se přežít :D), fyziku, chemču a bižuli! To jsou fakt strašný předměty, který mi ani moc nejdou..:)

Zase zrcadlo...jinak se neumim fotit..kecám :D

Mám ráda hudbu. Nejsem ale ten typ, co by zastával jeden styl. :) Mám asi nejraději Rihannu, Beyoncé, Avril Lavigne, Christinu Aguileru, Adele
Z českých interpretů jsem spíš na kapely...Mandrage, Nightwork.:)

Focení v obchodě. :)

Mezi moje oblíbené obchody kde nakupuji patří H&M, Mango, Zara, Lindex...:)
Mám ráda časopis ELLE...
I s rodinou...:) Vypadám úplně strašně! :)

Ráda cestuji...nejvíc se mi líbil Londýn..:)♥

A jedna plesová..:)

Je to jen takový velmi stručný článek..když si na něco vzpomenu, dopíšu to sem :D
Pááá Tereza♥




7 komentářů:

  1. ale ta celenka ti pristane!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. S "kámošem Albertem" je nejlepší! :D dcl si se od svojí první profilovky na fb změnila.. sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka s Albertem je parádní :D Jako živej :D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥