neděle 22. dubna 2012

{inspirace} Inspirace pro vás...+ co mě čeká a nemine..

Ahoj! :)
Všechny vás moc zdravím! Zase jsem vám toho strašně moc naslibovala a nějak skutek utekl...ale alespoň jsem vám přidala outfit, který je strašně zelený :D Ale včera jsem zvolila tak strašně brutální barvu hlavně protože jsme jeli do přírody, kde bydlí mamky teta..a tak jsem trochu splynula s lesem :D
Mám pro vás malou inspiraci z Manga. :) Líbí se mi šaty, ráda je nosím a tak jsem vám sem musela vložit alespoň takovou maličkou inspiraci. Je to výběr pro mě asi nejhezčích šatů, které mají v Mangu.:)
Kdybych mohla, tak bych si snad koupila všechny. :) Ale asi nejvíc se mi líbí 4, 5, 6, 7 a 10. Ale jak píšu, prostě všechny jsou božský. :)
Napište mi do komentářů, jaké byste chtěli vy. :)
Tento týden bude hodně náročný. Zítra jsou sice u nás na gymplu přijímačky, ale stejně se budeme učit. A píšeme test z chemie...prostě chemča patří k mým strašně nenáviděným předmětům(ještě bych k ní přidala matiku, fyziku a bižuli) a prostě nějak moc to nechápu...ale snad to nějak dám..tak mi držte palce. :)
Pak píšeme ještě pololetku z frájiny...ale až ve čtvrtek...tak jsem dneska vypisovala všechny  nepravidelný slovesa a prostě budu se muset hodně učit. :)
Tak mi držte palce, někdy se vám ozvu. :
Pa
P.S. Chci starý vzhled bloggeru! V tomhle se vůbec nemůžu vyznat...
Pa :)


9 komentářů:

  1. 3,4,6,7,10 :-) Vypadají výborně!
    Jinak v novém bloggeru taky neskutečně tápu, nadávám a chci ten starý...

    OdpovědětVymazat
  2. mna sa páči 7, 8, 9...ale na to by som musela mať postavu 8DDD
    prajem veľa šťastia k písomkám 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nejvíc líbí 6. =)
    palce držím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mi se nejvíce líbí 4 a 5 :-) Pěkný blog, přidávám si Tě do sledovaných ;-). A budu ráda za každou Tvou návštěvu a komentář.

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Terko,
    moc moc děkuji za výhru v soutěži. Dopis dnes dorazil! Brzy napíšu článek (možná ještě dnes, jestli mi začne lézt na nervy učení, nebo zítra - po praktické matuře).
    Jinak s rozhovorem bych určitě souhlasila :)
    Ještě jednou velké díky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti výhra líbila..brzy bude určitě další giveaway tak se potom nezapomeň zapojit. :)
      Pokud tedy s rozhovorem souhlasíš, pošlu ti na mail otázky :)

      Vymazat
  6. Ahoj, promin, ale tvuj blog me vubec nezaujal a tak nevidim duvod stat se tvym followerem.

    OdpovědětVymazat
  7. Mas se na co tesit :)
    http://jewerellytobuy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥