sobota 7. dubna 2012

{fashion} I want...Fendi&Dior

V sekci móda a luxus na Slevomatu se nyní prodávají šátky značek Dior a Fendi. Samozřejmě, že bych si šátky vybrala..ale nekoupím si je. Na ě jako studentku jsou ještě stále drahé...tak se pojďte kouknout, co se mi líbí. :)
Tenhle je prostě krásnej a vtipnej. :)

Od Diora se mi líbí tenhle, protože je vtipný. :)
 A tenhle je spíš takovým uměleckým dílem. :)
Recenze na tyhle šátky si můžete přečíst TADY
Jsou tam typy i na to jak šátek uvázat. V pondělí se na již zmiňovaném blogu objeví i "recenze" na Fendiho..:)
Co je také zajímavé je to, že autorka píše i o tom, jak se o šátky stará. Dává je do krabic! Já nevím jak vy, ale já je mám normálně poskládané ve skříni. Mám na ně speciální poličku..ne krabice...ale líbí se mi tento návrha  kdybych měla luxusní šátky od tak známých značek, tak se o ně asi taky tak budu starat. :)
Ale popravdě..zdá se mi, že u těchto šátků neplatíte jen za kvalitu, ale hlavně za značku...ale kdo na to má, tak proč si je nekoupit že? :)
Mějte se!
Tereza♥

4 komentáře:

  1. Dior se mi taky moc líbí!...jdu mrknout na Slevomat:)...díky za info..M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem zvědavá, jestli si něco koupíte :)

      Vymazat
  2. Já už mám vybráno od Fendi. :) A za hedvábný šátek mi to tolik nepřijde a za značku sep latí to samozřejmě. :) Mám doma po prabačice hedvábný šátek a nedá se to s ničím srovnávat, takže já do něj jdu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky nemyslim, že by to bylo tolik za hedvábnej šátek..ale zatím zůstanu u těch z H&M..ale jsem zvědavá, jaký si vybrala.: ) Doufám, že se potom co ti přijde pochlubíš na blogu :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥