pátek 13. dubna 2012

{giveaway} První GA

Ahoj...a je tu první giveaway! :) Slibovala jsem jí při příležitosti 20 followerů a 1000 zobrazení stránky. A to se právě stalo, takže nám dnes 13.4.2012 startuje první giveaway. :)
Nejdřív bych vám ukázala o co můžete soutěžit. Předem upozorňuji, že to jsou fakt úplný drobnosti. Slavím pouze jeden měsíc a existence blogu+23 followerů. :) Takže..není to jakože 1. místo atd..ale prostě jsou dvě výhry. První vylosovaný šťastlivec získá "samolepky" na nehty..sice jsou spíš takový slavnostní, ale tak je třeba použijete příští plesovou sezonu. :) A co mě se na téhle věcičce líbí je to, že se naprosto jednoduše aplikují. :)


A druhá vylosovaná získá lesk na rty Miss Sporty-Miss Cocktail...strašně krásně voní! :)

+
k lesku i k samolepkám získáte malé překvápko :)
+
pro všechny účastníky připraveno také malé překvapení('snad ho oceníte) 
:)

Co musíte udělat pro to, abyste vyhráli? 
Je to naprosto jednoduché. :)
1. Musíte být mým followerem.
2. Napište do komentářů, co byste chtěli na tomto blogu za články+ co se vám líbí/nelíbí..fakt vás moc prosím, abyste napsali co se vám nelíbí, protože určitě má tento blog nějaké chyby a já bych je ráda odstranila! :) + NEZAPOMEŇTE! Připište do komentáře nějaký kontakt na vás! Nejlepší by byl mail, ale pokud nechcete uveřejňovat svůj mail, stačí adresa vašeho blogu..já už se s vámi v případě výhry nějak zkontaktuji. :)
3. No a třetí bod je dobrovolný. Pokud seženete nějakého nového followera pro můj blog, můžete vložit ještě jeden komentář do kterého napíšete jméno nového followera.

Ještě pro upřesnění. :) Každý kdo je mým followerem smí přidat jeden komentář. V případě, že byste sehnali nějakého nového followera můžete vložit další koment ve kterém uvedete i jméno nového followera. Tím zvýšíte svojí šanci na výhru. :)
Giveaway končí 18.4.2012 tak si pospěšte ať stihnete soutěžit.:)
Vítěze vylosuji pomocí tohoto serveru 
Těším se na hojnou účast a přeji vám hodně štěstí! :)

18 komentářů:

  1. jeej pekná GiveAway 8D
    di_va22@azet.sk
    violetwitch-eve.blogspot.com
    ja mám rada diary články a líčenie či nail art...takže niečo v tom zmysle by som uvítala 8)
    veľmi sa mi páči to srdiečko pri tvojom mene 8D je to také originálne pre mňa a pretože to neviem urobiť 8D
    nemám nič čo by sa mi tu nepáčilo 8D naozaj, všetko je prehľadné, čitateľné, pekné 8) možno keby bolo trošku výraznejšie pozadie, ale to je vec vkusu 8)
    druhú cenu mám doma len možno v inom odtieni, takže ja by som bola veľmi zvedavá na tie samolepky 8D tak snáď ich vyhrám 8P

    OdpovědětVymazat
  2. :-)
    diana.haupt@seznam.cz

    jsem tu nová a moc se mi tvůj blog líbí takový jaký je, ale chtěla bych tady třeba víc Tvých fotek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se líbí každý tvůj článek =)nejsem náročná =P
    svehlova41@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten článek je super. Jenom, když se ptáš na ty chyby, tak chudák anonym! Ten se přece nemůže stát followerem, aby jsi o tom věděla. Takže budeš mít míň účastníků. Ale to je jen jedna drobná chybička :) Jinak bych uvítala nějaké líčení oček :) Jinak články a blog je super :)

    Monča :)
    moncablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. promin,ale není nic co by se mi na tomto blogu nelíbilo,moc mám ráda tvé články a i celkově na mě blog působí sympaticky :) ráda bych nějaké tvé video :) veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    tvým pravidelným čtenářem už jsem :)A co bych změnila? Nevím, možná bych se pokusila o lepší fotky (ale neber to jako nějakou obrovskou kritiku, jen takové doporučení :D )
    email:
    MajdikR@seznam.cz a určitě další kontakt: můj blog.
    Pěkný den a přeji velkou účast v soutěži.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvůj blog se mi líbí a důležité je, aby jsi zůstala svá. Originalita se cení:)
    Jediné, co bych uvítala, kdyby jsi zrušila to ověřování komentářů...ty klikyháky luštit je za trest:)
    janca.lt@seznam.cz
    Také tě zvu ke mně na giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem na tvém blogu teprve asi potřetí, takže ti moc neporadim, co změnit, přidat.. ale jak jsem se teď koukala, tak se mi moc líbí.. možná přidat víc fotek? :) protože si doteďka pamatuju tvojí fotku s kámošek Albertem :D a na fotkách ti to určitě sluší :)
    dominika007@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj blog se mi líbí, sice každý blog má něco, ale u tvého blogu mě nenapadá teď nic, co by čtenáře odradilo. Možná bych zrušila ověřování komentů, ale jinak asi nic :D.
    zdendasosnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ju, dobrý giveaway, moc se mi líbí ten lesk:)) Už sem po něm i koukala.))
    No koukala sem a tvé články a moc semi tu líbí. Podle mě má kadý svuj vlastní styl a to je nejlepší, není třeba nic měnit:) Kadý blog má chyby:)) Opravdu se mi tu líbí:)

    veirauchova.markea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Beautiful blog with so many inspiring ideas! Great work:) Would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  12. skvelá giveaway ja mám rada diy, randomy,či nejaké inšpirujúce outfity prípadne ako skombinovať jednu vec a vytvoriť viac outfitov, celkovo si rada prečítam všetko či už o kozmetike, oblečení, móde, cestovaní, ale najradšej pozerám fotky nuž :D
    -nie že sa mi nepáči ale zdá sa mi táto stránka taká nejaká zúžená, ale ako to nevadí vôbec :)

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  13. To je pekný súťaž :) Tvoj blog som objavila len teraz a hneď na prvý pohľad sa mi veľmi páči design.Máš tu tiež krásne fotky a new in sa mi páči.Naozaj neviem čo by si tu mohla zmeniť,možno trošku užšie menu :) Ale to je naozaj všetko
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  14. tak ešte jeden koment
    nový folower :lizzy
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Lesk aj nálepky sú pekné. Tvoje články sa mi páčia mám rada outfity, recenzie D.I.Y... všetko :). Môj e-mail je anetcernakova@azet.sk. Tvoju giveaway uverejním na mojom blogu a budem zdieľať na fb. ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Giveaway už ale bohužel skončila...:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥