úterý 3. dubna 2012

Filmy♥

A mám pro vás slibovaný článek !:)
Říkala jsem vám, že napíšu svoje oblíbený filmy a seriály. :)
V počítači mám různé složky ve kterých mám ty své oblíbené filmy uloženy. :)
Proto to nebude nějak popořádku od nejoblíbenější...prostě všechny filmy co vám sem vypíšu mám moc ráda. Když bude u filmu ♥ je to moje srdcovka :D
Takže začněme. :)
Muži v naději...velká sranda...určitě to není bombovej film, ale mám ho ráda. :)
Nechápu jak to dokáže♥...hraje tam Sarah Jessica Parker, kterou mám fakt strašně ráda a tenhle film je božskej! :)
                                                
Nevinnost...Áňu Geislerovou moc ráda nemám, ale tenhle film je. dobrej. :)
Perfect Days- Iženy mají své dny...celkem vtipně udělaný filmík :)
Román pro muže...v sobotu ho dávali na Nově, takže kdo jste se koukal, máte svůj názor. Mě se asi na tom filmu nejvíc líbí hotel Kempinski :D
Román pro ženy♥..miluju Simonu Stašovou a miluju tenhle film..nasmála jsem se a je to moc dobře udělané. :)
Ženy v pokušení♥..taky super filmík s Eliškou Balzerovou a Lenkou Vlasákovou...:)                                       Černá labuť..když jsem byla malá, chodila jsem na balet a tak mě tenhle film celkem dostal. :) Fakt si Natalie Portman Oscara zasloužila. :)
Ďábel nosí Pradu♥..božskej film z výborného prostředí..:) Miluju ho a i Meryl Streep a Anne Hathaway
                                      
Deník princezny 1,2...taky mám tenhle film ráda...hlavně kvůli prostředí a Anně..:)
Dívčí parta♥...super film, četla jsem i knížky...prostě fakt se na něj koukněte. :)
Holka na hlídání...zajímavý film i proto, že máte možnost nahlédnout do prostředí, kde mají všichni au-pair...:)
Kamarád taky rád♥...miluju Justina Timberlaka a Milu Kunis..výborná herecká dvojka s příběhem! :)
                                       
Mamas&papas...český film velmi dobře zahraný..:)
Varieté♥...výborně tanečně-hudební film..:)
                                      
Zkažená úča...strašná sranda a s kámoškou nám připomíná tenhle film celkem dění v naší škole. :D
Dopisy pro Julii...krásná příroda a romantika..:)
Nestyda...zase sranda..:)
Pelíšky♥...prostě je miluju♥...snad ani není třeba něco dodat..:) To je snad můj nejoblíbenější film♥
                        
Knoflíkáři♥...taky strašná sranda....nejlepší hláška je asi Neživíš, tak nepřepínej, kterou doma celkem dost používáme. :)
Zemský ráj to napohled...koukněte na něj! :)

Mám ráda strašně moc filmů, mám jich i víc v počítači..ale na tyhle se koukám asi nejčastěji.:)

Ještě jsem vám slibovala seriály, tak tady jsou..:)
4TEENS...běželo to na ČT1, je to dobrý seriál...:)
Dokonalý svět♥...miluju prostředí časopisu Grace, postavy...prostě všechno. :) Můj druhej nejoblíbenější seriál...:)
                  

První krok...tento seriál právě běží na Nově a je podařenej...líbí se mi taneční prostředí..:)
Soukromé pasti..možná bych to ani nenazvala seriálem..je to řada několika filmů...každý je o něčem jiném a moc se mi líbí tento nápad, udělat něco co se opravdu mohlo někdy stát. :)
Sex ve městě♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.....áááááááááááá...prostě ten nejúžasnější seriál na světě...neni lepší! :) Jsou k tomu i dva filmy, které taky miluji♥♥♥..Carrie je prostě nejlepší filmová postava,ale i Samantha, Charlotte a Miranda jsou super holky.:) Mít jednou takového Pana Božského...paráda♥ :) Prostě už nevím co bych k tomu napsala..kdo to neviděl ať se na to koukne! :)


Mám všech 96 dílů+ jeden o tom jak se vše točilo+ 2 filmy..:D Jsem závislá na Sexu! :D
Ještě se občas kouknu na HIMYM, Simpsnovi...:)
Koukáte se někdo na Sex ve městě? Pokud ne...jaktože ne? :D
Pááá Tereza♥









                                               

4 komentáře:

  1. ja jsem taky zavisla na sexu:)))
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Dost se shodneme ;-), my dvě bychom spolu mohly na gauči u televize sedět týden a náramně bysme se pobavily ;-).
    Kamarád taky rád je teď mým móc oblíbeným filmovým kouskem.
    Giveaway... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že jsem na kamaráda četla plno pochval, tak jsem taky tenhle film musela vidět...jinak máš moc pěkný blog. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥