pondělí 2. dubna 2012

{fashion} DKNY♥

Jak už jsem psala, v pátek mi přišel balíček ze Slevomatu s pyžamovýma kalhotama a noční košilkou DKNY :)
Kalhoty jsem dala mamce k narozkám, které bude mít až zadlouho, ale v létě by je neunosila. :)
Jsou tak neuvěřitelně měkký, že když jsem je rozbalila, asi půl hodiny jsem, se s nima mazlila :D
Pak jsme je ale s mamkou vyprali, aby v nich mohla hned spát a je s nima maximálně spokojená !:)



Já jsem si objednala noční košili...je hezká, to se musí uznat, ale je z umělého materiálu, takže není tak měkoučká..:)
Ale na léto bude myslím si ideální, protože bude alespoň "chladit" :)



Vyfotila jsem i detail vzoru, je fakt super. :)

Strašně se mi líbí i to povlečení na kterém jsem fotila..:) Je z Ikeii..:)
Koupili jste si něco na Slevomatu v sekci Móda? :)
Je to dneska už fakt poslední článek..takže páááá a dobrou! :)
Tereza♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥