úterý 17. dubna 2012

{diary} DIARY...co se stalo za poslední dny?

Ahoj...já vím, jsem strašná..:) Vůbec nemám čas...
Pátek a sobotu jsem strávila v Praze..to už víte..víc .Random photos a New in!
Neděle byla ve znamení učení, fakt jsem nic jinýho nestíhala...:)
Včerejšek byl dobrý, ale náročný..dostala jsem 1 z matiky! Po škole jsem ještě byla chvíli s kámoškou ve městě, pak jsem šla na veslák :D a pak na ájinu...a potom jsem ještě byla u V..:)
Snad budou nějaký články o dietách konečně....:)
Zatim pa :)
Tereza♥

5 komentářů:

  1. chválím new in boty na běhání!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na další články a gratuluju k 1!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To sme na tom rovnako, ja tiež nič nestíham momentálne..:(

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jednu malou povinnost informovat tě o tom, že jsem tě nominovala do Versatile Blogger Award u mě na blogu (http://evelinsbook.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html). Budu ráda, když budeš pokračovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥