čtvrtek 19. dubna 2012

{diary} DIARY...a pár informací

Ahoj! :)
Budu vás informovat co se za poslední dny událo a jaké mám plány na tento víkend. :)
                             Ta pusa je naprosto krásná, tak jsem jí sem musela dát :)


Včera jsem se jenom učila. Dneska jsme se ve škole fotili, určitě zas na tý fotce budu vypadat krásně(čti strašně). Zvolila jsem novou sukni a tričko, které jste viděli TADY. Po škole jsem si ještě došla koupit nějaký punčocháče a pak už zase šla domu šrotit. Ještě jsem si přečetla novou ELLE, která mi přišla v úterý, ale vůbec nemám teď na nic čas. Před večeří jsem si byla zaběhat a pak jsem zase šrotila...
Zítra máme na gymplu poslední zvonění...fuj! Co je ale asi nejhorší je to, že ho mají tři třídy dohromady, což je 90 lidí! Takže budu určitě celá maximálně promáčená a voňavá(čti smradlavá) od super voňavek.
Příští týden bude hodně náročný, čekají mě 3 testy...z frájiny budeme už teď psát pololetku!!! Prý abychom pak ještě měli pro jistotu čas na opravu, pak test z chemie, kterou jsme od pololetí prakticky neměli..asi celkem 2 hodiny a zjistila jsem, že už prakticky neumím vytvořit vzoreček kyseliny! :D A pak ještě píšeme z dějáku..ten je v klidu :)
Pak už bych snad mohla mít víc času...:) 2.5. jedu se školou do Neckargemündu i když vůbec neumím německy...chodím na FJ..:D Ale v únoru jsem ubytovávala jednu němku a tak tam tedy jedu..snad mají doma internet! :D Ale o tom vám někdy napíšu víc. :)

Co bych chtěla udělat nového na tomto blogu?
Snad jste si všimli "nového loga". :)
¨
Ještě bych tam možná chtěla něco napsat do toho šedého políčka...a pak se to nějakým způsobem pokusím dostat na blog..:D

Chystám článek o svých deodorantech :) A pak konečně bych chtěla trošku probrat minulou anketu. :) Použila bych na to části ze svého slohu...úvahy..tak snad to o víkendu stihnu. :)
Ještě bych chtěla konečně přidat outfit. :) Snad zítřejší...mám koncert..jsem hostem na absolventském koncertě..tak snad to nepokazím. :) Držte palce. :)
A jako poslední bych chtěla poděkovat Evelins že mě zařadila do seznamu nových blogů a udělala mi reklamu. Také mám v plánu zapojit se do tohoto projektu. :)
A příští týden mi držte palce při testech :)
Pa

P.S. Prosím Blondie aby se mi ozvala na maila, protože mám na ní špatný email a nejde mi jí odeslat email...ráda bych zjistila tvojí adresu abych ti mohla poslat výhru! :)

6 komentářů:

  1. Ahoj, to my se fotíme zítra, vůbec se nám do školy nechce, navíc píšeme písemku z matiky! :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to focení u nás bylo úplně strašný, tam zas budu vypadat..:D my psali písemku z matiky ve středu..matika je strašná..:D

      Vymazat
  2. hmmm, tak to poslední zvonění Ti teda vůůbec nezávidím :D když si vybavím to, co jsme pořádali my....náářez :D držim palce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už se těšim až budu mít já poslední zvonění..to si užiju :D

      Vymazat
  3. teda ta pusa je uzasna!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥