čtvrtek 12. dubna 2012

{diary} ...:)

Ahoj..mám pro vás pár informací..:)
Asi nejdůležitější je ta, že už zítra startuje první Giveaway!  Tak se nezapomeňte zapojit! :)
2. Na pár dní vynechám články o dietách...vůbec nestíhám..na internetu jsem v posledních dnech poměrně málo. :) A pokud vás články o dietách nebaví, tak mi napište! :)
3. Strašně dlouho jsem nepřidala outfit..ale nechcete spíš inspiraci z polyvore? Je to na vás, klidně vám i nějaké outfity nafotím, ale pokud vás víc baví polyvore, tak proč ne? Pokud budete chtít i odkaz, kde oblečení z mých výtvorů koupit, pošlu vám odkaz! Stačí napsat! :) A pokud tedy zvolíme variantu třeba 2x za měsíc můj outfit+ každý týden jedna inspirace z polyvore..jaký look byste kdyžtak chtěli vytvořit? Blog je pro vás, tak se s vámi musím domluvit! :)
A za 4. Děkuji za návštěvnost a followery! :) Děláte mi strašnou radost, doufám, že se návštěvnost ještě zvýší! :)
Jdu spát, tak dobrou! :*
Tereza♥

4 komentáře:

  1. ahoj jsme tvé nové fanynky na blogu, moc se nám tady líbí :-)
    jestli chces mrknout i k nám na http://handbagforladies.blogspot.com/
    budeme moc rády když se přidáš! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. váš blog je úplně super, strašně hezký posty :)

      Vymazat
  2. přidávám se k followerům :) ne kvůli dietě, hlavně proto, že mám ráda tyhle "menší" blogy, kde není 150 tisíc followerů...připadá mi, že se pak dá vytvořit mezi bloggerkama lepší vztah a je to osobnější :) a hlavně jdu číst ty články o dietách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jsem ráda, že se ti tu líbí..jsem také zastánkyní menších blogů, protože mám alespoň možnost komunikovat se čtenáři :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥