úterý 13. března 2012

Úterý...

Úterý patří k mým oblíbeným dnům..tedy celkem..:)
Máme jenom frájinu..na který se stejně všichni baví a prakticky ni neděláme..a pokud jo, tak vám šprti poradí..:)
Potom máme infošku, kde zase nic nedělám..tedy dělám..jsem na fb a sleduji různé blogy..:) A vypracovaný úlohy mi vždycky pošle kámoška, která to umí a prostě nežije facebookem a jinýma super stránkama. :)
Potom máme chemický labky...noooo..ty teda nemám ráda, protože strašně nerada dělám protokoly(vidíte, zrovna teď jsem si vzpomněla, že mám zítra donést zapomenutý protokol)..ale když děláme jenom pokusy a třeba se nezkouší, tak je to celkem dobrej předmět...CELKEM! :)
No a potom je kámen úrazu a tím je ájina...máme fakt strašnou profesorku(je neuvěřitelně přísná a prostě když máte test udělanej např. na 69% máte už 4, protože 3 je do 70%) a ty její testy jsou dost ošklivý...:) úterý je ještě právě takovej den, že nemáme ájinu nějak pozdě..a proto píšeme většinu testů v úterý...ale anglinu jsme dneska naštěstí neměli, protože naše profesorka(jmenuje se Kohoutová, ale mi jí říkáme Slepice :D) má OČR(ošetřování člena rodiny) a to byla celkem doost velká záchrana pro nás, protože jsme měli zrovna dneska psát velkej test na celou lekci(slovíčka, gramatika, diktát, poslech) a to je fakt těžkej test.
No a potom máme volnou + já ještě další dvě volný, protože nechodim na tělák :)
A pak si dojdu na občanku, kde stejně nic neděláme...jenom takový reklamy a tak..:) Takže to je celkem dobrej předmět..:)
A po té co skončím v 15:05 se hned přesunu na přednes...to je takovej celkem dost odpočinkovej kroužek, který navštěvuji v ZUŠce..:)
A pak jdu domů a učím se...:)
Dneska jsem měla v plánu jít běhat, místo toho jsem ale snědla CELÝ balení Ruměnek...fakt hrůza...tak snad příští úterý...:)
Večeři budu mít lehčí..jen rucolu s rajčatama a zálivkou na salát od Lučiny..:)
Teď se musím jít učit horniny, protože zítra píšeme poznávačku na šutry..nééé..já pomalu ani nepoznám žulu  a copak pak nějaký mnohem těžší druhy..:D
Tak mi zítra držte palce...protože musim dostat nejhůř 2..:) Zítra končíme už v 11:25, protože u nás na gymplu jsou nějaký kurzy..:) Ale zase jsme se s kámoškama dohodly, že půjdeme někam na kafčo..:)
Tak ale zítra ještě určitě napíšu..:)
Ještě přidávám obrázky...jsou to jenom fotky jídla, jiný totiž nemám..:D A omlouvám se za kvalitu, je to focený mým strašným mobilovym foťákem...svuj digitálňák nemůžu nabít, protože mi nefunguje nabíječka..ale alespoň se snad dohrabu k tomu, abych jí donesla do opravny..:)
To jsou ty prokletě dobrý Ruměnky..:) Ááá..nenávidim vás Ruměnky, protože vás vždycky snim strašně moc..:) 

Moje večeře...tu zálivku fakt miluju..:)

Slibuju, že fakt opravym tu nabíječku, protože na ty fotky se nedá koukat..ještě jednou se moc omlouvám..:)
I když nevim, jestli ten můj starej foťáček fotí líp..:D Ale tak snad...:)

Mějte se krásně..:) Tereza♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥