středa 14. března 2012

{diary} Středa...14.3...:)

No takže jak už jsem psala, dneska jsme měli poznávačku z bižule..tedy geologie :D Jsem fakt strašný pako..nejdřív napíšu k černýmu uhlí , že je to černý uhlí, pak to škrtnu(úplně těsně před odevzdáním) a napíšu, že je to lignit..fakt jsem strašná..:) A jinak snad nic špatně nemám..snad..:)
Skončili jsme v 11:25 a s těma mýma kámoškama jsme šli na ten pohár do Segáčka..:) Dala jsem si banana split a mooc jsem si pochutnala! :)
Když jsem přišla domů, ve schránce jsem objevila nové číslo ELLE...takže mám strašnou radost..:) Jako dárek je v ní tričko a mám to štěstí, že jsem dostala to co jsem prakticky chtěla..Určitě vám to vyfotím...zatím jen dávám oficiální foto..:)
Motiv: Robert Vano obrazek_3
To je to tričko co jsem chtěla...design by Robert Vano
Motiv: Irena Hnídková obrazek_5
A to je to, co jsem dostala..design Irena Hnídková..:)

To tričko je mi strašně velký..ale tak spát se v něm dát bude..:)
Ještě určitě o ELLE napíšu..má 250  stránek, protože slaví 18. narozky a je tak tlustá.
A ještě ke všemu jsou v ní pozvánky na různé jarní nakupovací akce, tak o tom dneska/zítra napíšu..:)

Jinak  přidávám další můj pokus na polyvore.com
Fakt zatím jenom tak zkouším co se na tom super serveru dá/nedá..:)
Mějte se krásně...Tereza♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥