neděle 18. března 2012

{diary} Praha 17.3.

Ahoj, ahoj, ahoj! :)
Moc se omlouvám, že jsem v pátek ani sobotu nic nenapsala..:)
V pátek jsme byla po škole na kole a potom jsem byla tak unavená, že jsem si šla radši číst ELLE, která právě v pátek vyšla a já jí dostala do schránky už ve středu..:) Takže se určitě můžete těšit na článek o dubnové ELLE.:)
Včera jsme byli v Praze..trochu nakupovat a kouknout se na Letnou...:)
No a a co jsem si koupila?:)
V SIXu jsem si koupila šátek a takovou malou kabelku..:) a u Bati nová balerínky..:) Mamka si koupila kabelku(kterou si určitě někdy půjčím :D), boty, dvoje kalhoty...prostě má toho víc než já..:)
Koukněte na obrázky..:)



Moje kabelka ze SIXu...:)




Baleríny od Bati..je zajímavý, že u nás v J. Hradci nikdy nemají ty věci co maj v Praze..:)

Šátek..a na závěr mamky kabelka :D


Sice jsem chtěla, aby si koupila jinou..ale pokud se mi bude k něčemu hodit, nebude mi vadit, když mi jí mamka půjčí..:) 
Mějte se krásně..:) T♥


3 komentáře:

  1. cisto cierne balerinky by sa hodili aj mne:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Teď je mají ve všech obchodech, takže si myslím, že by nebyl problém sehnat je..:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥