sobota 31. března 2012

{diary} Pátek a sobota...



Omlouvám se, že jsem včera nenapsala ani písmenko, ale měla jsem celkem náročný den :)
Ve škole to bylo celkem v klidu...:) Hudebka ale byla smutná, protože jsme se museli rozloučit s naší profesorkou..jde na mateřskou...ale máme jí fakt strašně rádi, tak jsme si tu poslední hodinu pořádně užili. :)
Koupili jsme jí kytku...jmenuje se Květa...takže kytku pro Kytku a jelikož ještě klukům co to kupovali zbyly peníze, koupili kyselý okurky a šlehačku. :)
Po škole jsem šla na housle...už na ně sice nechodim, ale taťka, kterej je učitelem hudby mě zapojil do jednoho souboru..tak jsme měli zkoušku. Domu jsem přišla ve 4 a tam na mě čekal balíček...konečně mi přišli objednané věci ze Slevomatu...noční košilka a pyžamové kalhoty DKNY...:)Měla jsem z toho fakt radost..ale o tom vám napíšu příště...nemám dneska ani fotky..:) Hned jsem to dala vyprat. :)
No a pak jsme večer šli s mamkou, babičkou a tatˇkou do divadla na Simonu Stašovou..hrála 2,5 hodiny sama...a strašně jí obdivuji, protože na svůj věk...utáhnout tak dlouhou hru...je to prostě PANÍ HEREČKA a svojí mamku nezapře. :D Pokud se mi bude chtít, někdy vám o tom představení napíšu.:) Ale nic neslibuji!
Dneska jsme ráno s bratrem odjeli s babičkou do Senožat, kde babča s dědou bydlí, takže píšu z fakt počítače starýho 100 let. :D A i kdybych měla jakékoliv fotky, ten počítač by se asi přehřál, kdyby je měl nahrát. :D Je strašný počasí, takže jsme ani nemohli být moc venku...a když už se zdálo, že neprší a ani už moc nefouká, vyšli jsme ven...a během deseti minut nás zastihly kroupy. Nevím co ještě budu dělat, ale určitě se chci večer kouknout na Miss...doufám, že to nebude tak trapný jako minulej rok...Dara Rollins byla jak komediantka, takže jsem ani minulou Miss neviděla v přímÿm přenose. :)
Zítra pojedeme do Prahy na výstavu Blanky Matragi do Obecního domu, potom bych se chtěla určitě kouknout na nějaký oblečení...a pak nevím jakej bude další plán :) Tak uvidíme..určitě vám potom napíšu jaká byla výstava. :)
Nebyl se tam někdo kouknout? Slyšla jsem, že je to moc pěkné, tak uvidíme..:) Mějte se krásně...paa Tereza♥
P.S. Skončilo hlasování o tom, jaký byste chtěli článek, tak se určitě těch vybraných dočkáte..:)
Pa...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥