neděle 25. března 2012

{diary} Neděle...

Dneska bylo krásně, takže jsem nějak neměla čas psát něco na blog, za což se omlouvám a proto přidávám jednu koláž z polyvore...mám strašně ráda všechny druhy oranžové a tak proto i oranžovej výtvor..:)
Za dnešek jsem toho stihla dost...uklízela jsem, probrala jsem šatník, botník i kosmetiku a celkem dost jsem toho vyhodila...:) A mám pocit, že nemám nic na sebe..:D
Učila jsem se...a teď jdu spát..no teda ten posun času mě celkem štve...protože teď se mi ještě nechce spát..ale ráno se mi zase nebude chtít vstávat! :)
Co vy a změna času...nedělá vám to problém? :)
Na příští týden chystám určitě outfit a recenzi mojí řasenky..pak uvidím...mimochodem..víte o tom, že je možné, že bude příští neděli sněžit? Hlavně to neee...prosím...:)
Dobrou...Tereza♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥