čtvrtek 29. března 2012

{cosmetics} My nails a recenze na laky :)

Včera jsem si zase po celkem delší době lakovala nehty.:)
Zvolila jsem 4 laky, ale spíš mám na nehtech 2 odstíny. :)
a fotka, na který jsou vidět i laky. :)
Na palci Maybelline New York, ukazováček-Oriflame Very me, prostředníček na  a něm lak Essence, na prsteníčku mám lak ze Schleckeru od značky Fairwind.  No a malíčku patří opět Maybelline.
Nejdřív bych chtěla něco napsat o Maybelline New York mini color rama odstín 52 coral rose.
Koupila jsem ho v DM za 29 CZK, teď už stojí asi 60 korun. :) Výdrž je celkem dobrá...cca 3-4 dny, dobře se nanáší(celkem-poměrně malý štěteček) ale jinak ho mám ráda. :)

Oriflame Very me-Peach. No tenhle lak je propadák. Vůbec nevydrží(sotva 2 hodiny, pak už se drolí), je strašně tekutej, takže se blbě nanáší. A ještě byl poměrně dost drahý..tuším něco okolo 100...na to, že je fakt strašněj, tak je to moc. :)
Fairwind ze Schleckeru jsem neznala. Za asi 30 CZK jsem ho ale koupila.  A zase propadák. Je to úplně stejný jako u Oriflame. Nemá cenu, vypisovat to znovu. 
A Essence..nooo...mám ho chvilku..špatný štěteček, ale jde dobře nanýst. Stačí dvě vrstvy...vydrží ale chvíli..Když na něj dáte ale vrchní lak, budete ho mít na nehtech déle. U Essence se mi hlavně líbí, že mají plno barviček. Toto je odstín C´est la vie! :)
Za cenu 29 CZK mnohem lepší než předešlé dva výrobky. :)

Pa...Tereza♥




1 komentář:

  1. tak lak z oriflame mám tiež a fakt je strašne tekutý a nemožný :D

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥