úterý 13. března 2012

Ahojky..:)

Vítejte! :) Jsem moc ráda, že jsem se konečně "dokopala" k tomu, abych si založila blog a doufám, že se vám bude líbit a  stanete se jeho pravidelnými čtenáři. Omlouvám se vám za design blogu, vůbec neumím udělat nějaký svůj..:D
Nejdřív bych vás chtěla seznámit s tím, co chci na tomto blogu publikovat. 
1. Určitě budu přidávat módní trendy, novinky...
2. Chtěla bych se zaměřit na módu ulice.
3. Určitě se můžete těšit na recenze kosmetiky a třeba i jiných produktů.
4. Chci sem dávat moje outfity...ale musím sehnat ještě nějakého fotografa..:)
5. Pokud budu mít hodně čtenářů, můžete se těšit na nějakou soutěž.
To je snad všechno co jsem vám chtěla napsat..určitě ještě založím fan stránku na facebooku...hmm...už fakt nevím co jsem vám chtěla říct..:)
Ještě přidávám můj úplně první výtvor na polyvore.com...mám pocit, že jsem začala objevovat tuto super stránku asi před dvěma týdny.
Určitě vám budu přidávat další moje výtvory..:)
Paaa..vaše Tereza♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥