sobota 24. března 2012

{inspirace} ELLE..duben 2012

Ahoj...už dlouho vám slibuji článek o ELLE...jeden už jsem měla napsanej, ale zasekl se mi internet  a celej se mi vymazal...tak vám píšu nějakej podobnej..:) Je celkem dlouhej, tak se nelekejte a čtěte do konce! :)
 Jak už jsem psala, je v ní super tričko ve kterym jsem se vám vyfotila..:D
Fakt na tý fotce vypadám strašně, tak jsem to radši zarůžověla..:)
Řekla bych, že je fakt lepší, když tam mám růžovej obličej :D

No a teď už k tě dubnové ELLE...jak snad všichni víte, ELLE vždy vychází o měsíc dopředu..tak jenom abyste se nedivili, že už píšu o dubnové..:)
ELLE slaví 18. narozky a proto je v tomto čísle tričko..jak vidíte nahoře..:)
Jsem s ním celkem spokojená..jen je mi trochu větší..:D


Na tomto obrázku vidíte obálku narozeninové ELLE :)
Je celkem tlustá...:)..250 stránek..:)
Na obálce je Daniela Peštová a Lenka Hanáková..která  zrovna nedávno získala 2. místo na světovém finále Elite Model Look. Je jí teprve 18 let a je tak šikovná..:)
A Daniela...to je celkem zajímavé, proč zrovna ona je na obálce... Přesně před osmnácti lety se objevila na titulce prvního čísla časopisu ELLE...a od té doby je stále na výsluní modelingu..tak kdo jiný by tam mohl být, že? :)
Duben 2012..Lenka&Daniela

Duben 1994...Daniela..:)

A teď pořádně k obsahu čísla..:)
Až po stránku 32 se můžete kochat reklamami...nejdřív jsem na ně strašně nadávala..zabíjí se s nimi půlka čísla..ale vlastně reklama je inspirace! :) V ELLE je reklama na Pradu,, Chloé, Lancome, Guess, H&M, parfém Roberto Cavalli, Airfield, Bogner, Pepe Jeans, potom tam je obsah! :)Dior, Fendi, Miss Dior, a poté pozvánka na nákupy do Manga :) Reklama na předplatné, Kérastase(mimochodem, nemáte nějaké zkušenosti s touto firmou?)
Na stránce 34 je konečně "úvodní slovo" šéfredaktorky Andrei Běhounkové  s nadpisem: " Konečně velká holka(?)" A fotky Andrei ve všech druzích triček :)
Dále reklama na Bulgari a pak už článek! :)
HAPPY BIRTHDAY ELLE...vedle kolekce triček, která si můžete zakoupit spolu s časopisem..viz. obrázky(zdroj: elle.cz) vznikla ještě další speciální kolekce, která je k mání pouze v redakci a bude určena jako dárek pro vybrané osobnosti při vyjímečných událostech. Bohužel fotky nemám...:(

Trička, která si můžete koupit..:)
Motiv: Tonya Graves obrazek_1 
Motiv: Tonya Graves
Motiv: Monika Drápalová obrazek_2 
Motiv: Monika Drápalová
Motiv: Robert Vano obrazek_3 
Motiv: Robert Vano
Motiv: Vladivojna La Chia obrazek_4 
Motiv Vladivojna La Chia
Motiv: Irena Hnídková obrazek_5 
Motiv: Irena Hnídková..to je to moje! :)
Motiv: Jan Čapek obrazek_6 
Motiv: Jan Čapek

Na stránce 38 si můžete přečíst rubriku ELLE hosté,kde se seznámíte s Jonášem Ledeckým, Mikkelem Bo a Romanem Šmuglerem. Na vedlejší stránce je reklama Hugo Boss..:)
Stránka 40 patří dopisům a 41 firmě Valentino.
42 je firmy Estéé Lauder a na stránkách 43-44 se nachází článek Mají muži rádi nedokonalé ženy? Popravdě řečeno, ničím mě nezaujal už ani krátké uvedení do "problému" takže jsem ho ani nečetla.:)
Píšou tam..:) "Preferují je! "tvrdí majitel soukromé kliniky Asklepion Roman Šmucler. To ovšem neznamená, dodává jedním dechem, že by se ženy měly přestat o dokonalost alespoň snažit.
NO prostě mě to nějak nezaujalo.. :D
Dále reklama na LIU.JO a Triumph...
A pak už konečně móda! :)
Oblékněte si radost.
N°1 Z lásky k módě...kdyby šaty mohli mluvit, řekly by, že jsou šťastné. Jsou barevné, vzorované, plné radosti. ..Na této stránce je pár barevných šatů, nějaký barevný boty a tak..:) Následuje reklama na Versace.
N°2 Jiná sukně...Vyberte si  skládanou, sametovou, krajkovou nebo nabíranou v pase. Mě se teda asi nejvíc líbí sukně od Louise Vuittona a pro mě dostupné..ze Zary! :) Mají tam super krajkové! :)
HIt jara...Jak nosit krajkové sukně? :)
    zdroj: elle.cz 
N°3 Vysoké podrážky...hitem sezóny jsou zesílené podrážky tak, aby nahradily podpatky.
Reklama na PINKO a pak už zase móda..:)
N°4 Vyvolení...jak to vypadá, když tvorba studentů VŠUP vstoupí na území luxusního butiku..? Aneb povídání o soutěži mladých návrhářů a o výstavě v butiku Simple..
Reklama...Intimissimi
Dále..ELLE miluje modré z nebe...aneb blankytná je ten pravý odstín modré pro letošní jaro..fakt strašně pěkný věci! :)Nejvíc se mi asi líbí boty ze Zary a balerínky Gucci...:)
ELLE miluje potisky...výběr vcelku zajímavých hadříků..ale ani po žádnym netoužím..:D divný...:D
Zase nějaká reklama a pak ELLE miluje nesourodost...co se mi jedině líbí je kabelka Pinko..reklama...ELLE miluje růžovou...já teda růžovou moc ráda nemám, ale pár věcí bych si z této stránky vybrala! :D
Reklama, reklama a U zpovědi Gwyneth Paltrow...herečka, která prozradí pár věcí ze svého soukromí..reklama, Styl z ulice a reklama+ vzoreček na strašnej BB cream! :D
reklama, reklama  a pozvánka! :)
FASHION SHOPPING WEEKEND...slevy až 50%...poukázky na nákupy v příštím čísle...koná se 4.-6. 5. 2012..strašně bych tam chtěla  jet, ale zrovna jsem se školou v Německu...:( :( :(
A pak už Důvěrnosti v šatníku Patricia Drati Ronde...
Co se mi asi nejvíc z módních stránek ELLE líbí je šatník 9-17 h...fakt moc pěkná stránka...krásný sukně, boty, laky a doplňky...♥
Potom moc zajímavý článek Vezmeš si mě?..Na fotkách jsou i zásnubní prstýnky...už jsem si vybrala! :) Slyšíš? :D
V dubnovém Módním zápisníku je tip na tašku, pero, sandálky..a  jsou tam opravdu skvělé fotky bot..to mi věřte..:)
Šperkoví zápisník mi příjde, že obsahuje strašně moc kýčů...takovej strašně přeplácanej prsten, náramek..no prostě celkem hrůza..alespoň mně se to vůbec nelíbí..:)
Nejvíc se mi ze všech reklam v ELLE...teď už jsem vám nevypisovala na co všechno jsou, se mi líbí reklama na Humanic..ta modelka má krásné botky..fakt nádherný..:)
To jsou ty boty!!!! I♥YOU...:D 
ELLE detaily..tedy fakt celkem podivný věci..kupte si ELLE a posuďte sami..D:
Knihy mého života...Robert Vano...co mě celkem zaujalo ze seznamu jeho knih je knížka Andělé v mých vlasech od  Lorny Byrneové a The fashion pictures od Deborah Turbeville...:ú Tak si třeba nějakou přečtu..:)
musíte vidět ELLE film, musíte slyšet ELLE hudba, musíte navštívit ELLE výstavy a musíte číst ELLE knihy je celkem zajímavá rubrika..jakej film bych určitě chtěla vidět je Invaze v Paříži..co si určitě alespoň na youtube pustím bude zpěvačka Emeli Sandé......a ze knížky co tam jsou vypsány mě zajímají všechny..:)
Celkem zajímavým článkem je ta s názvem Milovala jsem tě. Každý měl v 18. nějakého idola..a v ELLE se seznámíte koho "milovala" Veronika Kubařová, která byla zamilovaná do Ivana Trojana. Daniela Písařovicová zamilovaná do Filipa Blažka, Anna K milovala Jiřího Suchého, šéfredaktorka ELLE Andrea Běhounková zamilovaná do Davida Kollera, Ivana Chýlková milovala v 18. Bolka Polívku a Pavlína Němcová do Marka Ebena..:)
U čeho jsem se ale zasmála byl článek 18 otázek, na které bych v 18 letech chtěla znát odpověď
1. Kolik stojí máslo?
2. Podpatky nebo bez podpatku?
3. Kdo je největší pitomec české politiky?...těch je snad víc ne? :)
4. Kolik a čeho můžu vypít?
5. Opravdu si musím pořizovat tetování?
6. Kdy se odstěhuji od rodičů?
7. Co si na sebe nikdy, ale opravdu nikdy nevezmu?
8. Kdo je moje opravdová kamarádka?
9. Mám v mobilu číslo na dobrého zubaře?
10. Kdo napsal Hledání ztraceného času?
11. Jakou mám velikost podprsenky?
12. Kde mám cestovní pas?
13. Co když se nedostanu na vysokou?
14. Aspoň jedna věc, ve které jsem opravdu dobrá?
15. Může se ten svetr prát v pračce?
16. Jaká antikoncepce mi vyhovuje?
17. Co mě opravdu baví?
18. Kde bych chtěla být, až mi bude třicet?
Nad některýma otázkama se můžete zamislet i když vám ještě není osmnáct..:D
Co je taky celkem zajímavé v nové ELLE je článek Moje poprvé...aneb celebrity vzpomínají na první auto, první metalové tričko, první třicátiny, první idoly, první cigaretu a na první cestu do Paříže..:)
Potom je hodně zajímavé ELLE téma...Mladí & bohatí..o mladých lidech, co vydělávají pohádkovou sumu už jako "malí"...a to jsou z Čech! :D
Hvězda voní a je šťastná...ELLE si pozvala stejně staré úspěšné herce, muzikanty a designéry, aby Anna Hubínková zjistila jaké mají touhy ti, co žijí svůj sen.
Šaty jsou myšlenky aneb článek o tvorbě paní Miuccia Prady..:)
Ikony 1994-2012...co se v módě od roku 1994 změnilo? Ohlédněte se s ELLE...z čeho jsme měla asi největší radost je to, že je tam i v roce 1998 napsán SEX AND THE CITY..můj milovanej seriál, díky kterému se zpopularizovala značka Manolo Blahnik...:)
Nejstarší dítě Hollywoodu...Dakota Fanning získala v 18. letech všechno, co herečka může mít...
Inaugurace...Daniela Peštová uvádí do modelingu Lenku Hanákovou..:) Moc pěkné fotky..:)
 
Lenka Hanáková..:) Je moc pěkná..ale strašně hubená!:)
Blýskavá setkání třetího druhu..aneb zase pár stránek nafoceného oblečení...který je hrozný..takový, že to vypadá, jako kdyby u nás přistáli ufoni..:D
Extra styl za málo peněz..prý máme kombinovat drahé věci s levnýma... takový věci z H&M, Zary, Manga atd..tak to je v klidu..ale potom..kde vezmu peníze na Chanel kabelku? :)
Svatební líčení...taky jsem si už vybrala...návrh, aby jsme se ostříhali na kluka hit paráda..:) Jak na mokrý drdol..víte? Já jo..ale myslím si, že je to teda celkem patlání..:) Jestli ale chcete návod..piště do komentů..)
Beauty zoom, který mě nezaujal a Forever young..což zatím ještě takové rady nepotřebuji..je tam totiž seznam krémů proti vráskám..:D
A pak už jen rady na bydlení, kolik spánku potřebujeme..o tom napíšu zvláštní článek moc nečtu...:)
Na konci ELLE je jako vždy Deník Ani Geislerové..který je opět moc dobrý..:)

A mám pro vás celkem malou soutěž a Jarní VIP nákupy v obchodě Reserved...19. 4. 2012 v Praze, Brně, Pardubicích, Ostravě a Liberci ..kde vás čeká...welcome drink, čokoládová tyčinka Margot s punčovou příchutí a osvěžující novinka-minerální voda Jana...ke každému nákupu navíc získáte 30% slevu na nákup nové kolekce, tělové mléko FA, vlasové poradenství a líčení od Yves Rocher...pokud na této akci nechcete chybět, napiště, dostanu vás tam!:) První koment vyhrává, dálší..to ještě uvidím..:D Je třeba ale být rychlí!
Kde se akce koná? OC Palladium Praha, OC Arkády Pankrác Praha, v Brně na Náměstí svobody, v Ostravě v OC Forum Nová Karolína, Pardubice Palác Magnum a v Liberci v OC Forum. 
Pište a nechybte u této akce! Pokud jste z těchto měst..není co řešit..taky bych v některym chtěla bydlet :)
Mějte se krásně..paa Tereza♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥