pátek 23. března 2012

{outfit} Oranžová


A máme tady další outfit! :) Dnes jsem vyhrabala snad všechny oranžový věci..:) 
bílé tílko: Mango, sako: Reserved, kalhoty: Lindex, šátek: Six, kabelka: Six, prstýnek: New Yorker, náušnice: Six, boty: Baťa

Prstýnek jsem minulý rok koupila v New Yorkru..:)

Kabelku už jste viděli..Six...:)

Botky od Bati..taky jsem je koupila už někdy minulej rok na podzim :)


Náušnice...fotila jsem jí až doma, venku jsem na to zapomněla..:) 

Lak na nehty Essence...dnes jsem ho na nehtech neměla...včera jsem si je nestihla nalakovat :D
Moc s tímhle lakem nejsem spokojená, protože vůbec nevydrží! :) Ale jinak se super hodí na jaro a léto...taková veselá barvička..:)
Dneska mě fotil opět brácha, který byl výborný na bicí soutěži v krajském kole, které bylo dneska...byl 1, tak jsme na něj ani při focení moc nekřičela :D

4 komentáře:

  1. ta kabelka sa mi moc paci :)

    denivevericka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají jí v Sixu...takovej obchod máte na Slovensku ne? :)

      Vymazat
  2. Moc hezká barvička a jak Ti sluší! Pěkný blog, Terko :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥