čtvrtek 15. března 2012

{diary} Čtvrtek 15.3.2012

                                


Ahoj, ahoj, ahoj! :)
Mám za sebou asi nejnáročnější den školního týdne! :)A nikdo ve škole mě nelapil ani se mě na nic neptal! Žádný známky...prostě pohoda! :)
S kámoškou jsme se strašně nasmály a i ty nudný hodiny nějak rychle utekly! Měli jsme frájinu, kde jsme zase jenom opakovali, četli jsme nějaký články a na zítra jsme se dohodli na velký zkoušení..takže počítám, že tak jednou, dvakrát budu zkoušená...:((
Pak matika..no zapomněla jsem úkol ale to neva.:)
Stihla jsem toho celkem dost..psát si s kámoškou, opsat nějaký příklady z tabule, kámoška mi vysvětlila jeden příklad a stihla jsem se i najíst! :)
Pak byla chemča na který se dělali jenom nějaký prezentace..na alkoholy, tak to byla celkem sranda :D
Na fyzice jsme zase s kámoškou dělali blbosti...a hmm...na bižce byla pohoda. :)
No a místo literatury jsme měli představení nějakýho projektu. :)
Pak jsem se šla ještě kouknout do Bati, kde jsem objevila super botičky..:)

To jsou oni a jsou krásný..jenom nevím, jestli bych v nich zvládla jít třeba do školy..:)

Když jsem přišla domu, poprosila jsem svého mladšího bratra(10.let) aby mě vyfotil..mám už konečně opravenou nabíječku, takže mi jde i foťák! :) Nejdřív sem dávám fotku svého bráchy..:D
Teda...focení mu moc nešlo..ale tak..na všech fotkách vypadám příšerně, protože jsem na něj pořád něco křičela ať zmáčkne to a to a to..:D
Takže nejdřív celý můj outfit zepředu...a hoodně z dálky..:D
Dále z boku..:)
boty: Baťa, kalhoty: C&A, košile s páskem: Lindex, náramek: Pandora

A ještě detaily..:)
Boty od Bati..už je mám od podzimu..:)
Náramek Pandora...:)
A pásek...:)

Dneska jsem na sebe asi naposledy vzala tmavé oblečení..je už prostě jaro...takže se těšte na barvy, barvy a barvy! :)
Zítra má být nějaký velký teplo...tak uvidím co vymyslím..:)
Mějte se krásně! :)
Paaa Tereza♥





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥