čtvrtek 22. března 2012

{recenze} BB cream...beauty balzám..

Nechtěla jsem ani tenhle článek psát, ale poté co jsem si tenhle "super" krém koupila vás přece jenom musím varovat..:D¨
Nejdřív jsem neměla v plánu kupovat si tento tónovací krém (a u svého plánu jsem měla zůstat), ale nakonec jsem si ho přece jenom koupila. V DM ho mají za 199 CZK a když mi ještě prodavačka(mamka mojí spolužačky) řekla, že mi na něj pípne 50 korunovou slevu, koupila jsem ho...a neměla jsem..:)
Hned jak jsem přišla domů, vyzkoušela jsem si ho dát na ruku..protože v drogérii nemají vzorečky, což je strašné múnus...úplně jsem z toho byla rozhozená, protože jsem nevěděla jestli sáhnout po odstínu světlá nebo normální pleť. Řekla bych, že nemám úplně světlou pleť a tak jsem radši sáhla po odstínu normální pleť a doufala jsem, že mi bude sedět...a ještě jsem si i říkala..bude léto, takže i kdyby byl tmavej, použiji ho...jenže...
Přišla jsem domu, dala jsem si ho na ruku a úplně jsem se zděsila! :) Bylo to strašně tmavý! :D Roztírala  a roztírala jsem a najednou, když už se mi to podařilo rozpatlat mi na ruce nic nezbilo! Říkala jsem si, že jsem úplně slepá, ale i když jsem to vzala odličovací vodou skoro nic jsem neodlíčila..no strašně jsem z toho byla vykolejená, protože to jsem nečekala..měla jsem to na ruce 5 minut!!!
Tak jsem se na to potom vykašlala a počkala si na ráno...)
Ráno jsem si pro jistotu vstala o něco dříve než jindy, protože jsem si říkala, co kdyby mi to s BB krémem nevyšlo...:) A ještě že jsem si dala časovou rezervu..:)
Začala jsem krém roztírat po obličeji a udělala jsem si pěkný fleky! Vůbec to nešlo rovnoměrně na pleť nanést! 
Tak flekatej obličej jsem snad ještě nikdy neměla, a ani mi BB krém vůbec nezakryl ani pihy! :) Pak jsem si ještě vzpomněla, že jsem na jednom serveru četla, že je dobrej jako podklad pod make-up a tak jsem si ho ještě trošku nanesla a pak jsem ho překryla svým celkem oblíbeným make-upem od Rimmel London...:)
Musím říct, že už flekatá nejsem, ale teda jsem dost zklamaná..:)
Ještě to s BB krémem vyzkouším...třeba když pod něj dám nějakej krém tak se potom bude líp roztírat...a třeba ho v létě použiju..když budu opálená...a alespoň mi tu pleť zhydratuje...ale teda totálně nic mi nezakryje..:D
Koukněte na fotky...:)






Ještě vám vypíšu co Garnier slibuje a co dodržel/nedodržel..:)
  • Hydratuje 24h
  • Sjednocuje tón
  • Rozzáří pleť
  • Kryje nedokonalosti
  • Chrání OF 15

1. Musím uznat, že fakt hydratuje...sice ne 24 hodin..ale myslím si, že i celkem dlouho.
2. Že by sjednocoval tón..to bych teda moc neřekla...ale nemůžu to moc posoudit, protože je na mě můj odstín dost tmavej..měla jsem si koupit pro světlou pleť..:)
3. Pleť perfektně rozzáří...ale dneska to teda nebylo vidět, protože jsem ho měla překrytej make-upem od Rimmelu..:)
4. Co je ale úplnej kec je to, že vůbec nekryje nedokonalosti..fakt vůbec..nebo jestli jo tak velmi patrně...:) Ale mně nezakryl ani jednu pihu..:)
5.  Na a SPF 15 neposoudím, protože to fakt nepoznám..ale řekla bych, že je to málo..:)
Musím ale vychválit jeho skvělou vůni..voní fakt nádherně..:)
Pokud ho už doma máte a taky vám moc nevyhovuje, používejte ho jako podklad pod make-up nebo počkejte na léto a používejte ho jako hydratační..:)

Na závěr...Slogan BB krému je Bleskově Bezchybná pleť....já po své zkušenosti bych to nahradila radši slovy...Brutální Blbost..:)
Paaa Tereza♥

1 komentář:

  1. přesně tak :) tohle je snad nejhorší produkt co momentálně v drogerce maji, kolem BB to jenom projelo v rychlíku. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥