úterý 27. března 2012

{recenze} ARTDECO-ultra volume mascara

Ahoj! Včera jsem nic nepoustla, ale dneska mám pro vás recenzi svý řasenky. :)
Dostala jsme jí k Vánocům, ale sama jsem si jí vybrala. :)
Předtím jsem řasenky moc nepoužívala, nemohla jsem najít tu pravou...buď se strašně drolila, nebo moc prodlužovala řasy, což já mít nemůžu...nosím brýle...a o dražší řasenky z parfumérií jsem se nezajímala. 
Ale už celkem delší dobu jsem byla rozhodnutá, že si řasenku musím pořídit a to nějakou, co mi prostě bude 100% vyhovovat :)

Jak jsem k ní vlastně přišla?
S mamkou jsme šly někdy v listopadu do parfumérie Douglas, kde jsme kupovali taťkovi parfém. Ani mě nenapadlo ptát se na řasenku, ale potom ještě prodavačka nabízela mamce, jestli mi nechce něco koupit a v tu chvíli už jsem věděla, že je to ta pravá chvíle pro koupi řasenky.:)
Poradila jsem se s prodavačkou a asi jako nejvhodnější jsme našli právě ARTDECO...a za chvíli už jsme si kráčela s řasenkou v tašce...jenže mamka řekla, že jí dostanu až pod stromečkem..:D

První pocit?
Hned jak jsem jí vyzkoušela, věděla jsem, že je to ona..:) Po nasazení brýlí jsem ani nepoznala, že bych měla řasenku na řasách, protože jinak mě vždycky tlačili brýle.:)
Na řasách jsem jí měla celý den a prakticky vůbec mi nezmizela+vůbec se nedrolila! :) Co mě ale zaskočilo bylo to, že když jsem se večer odličovala, vůbec mi nešla dostat z obličeje..zkoušela jsem i odličovač voděodolnýho make-upu...Tak jsem se s tím celkem dlouho patlala, a ještě i teď patlám...:) Ale od té doby co mám Biodermu Sensibio H2O..tak to jde líp..:)

Plusy a mínusy...
+ neprodlužuje, dodává objem
+ dlouho vydrží a nedrolí se
+dobrá cena
- špatně se odličuje

Fakt bych nic jiného nevytkla..:)

A kolik vlastně stála?
Pořídily jsme jí za 389 CZK a cena se doteď nezměnila..:) Myslím si, že je to velmi dobrá cena...ještě jsem zapoměla na to, že objem je 12 ml. :D

Jaké používáte řasenky vy? :)






Před
Po



Fakt si neumím fotit oči...::D A mám je strašně zapadlý, protože nosím brýle..:D
PA Tereza♥

                                     



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥